5 dec | Kan vi förmedla empati i allt mer digitaliserade och AI-drivna kundkontakter?

5 dec | Kan vi förmedla empati i allt mer digitaliserade och AI-drivna kundkontakter?

I en tid då AI och automatisering revolutionerar kundservicevärlden har frågan om empati blivit mer aktuell än någonsin.

Många företag satsar stort på att automatisera sina kundserviceprocesser, men vad händer med det personliga mötet när tekniken tar över?

Under webinaret kommer vi att introducera en ny standardfråga i våra kundundersökningar, där vi mäter empati som en nyckelfaktor i kundupplevelsen. Denna insikt hjälper företag att bättre förstå vad deras kunder verkligen värdesätter i interaktionen med kundservice.

Våra undersökningar på Brilliant visar att ingenting slår det genuina, personliga mötet när det gäller att skapa hög servicenivå och en stark kundlojalitet.

Det här webinaret riktar sig till dig som vill förstå hur viktig den mänskliga kontakten blir i en tid när vi digitaliserar och använder ny teknik som generativ AI.

Anmäl dig här

Dela kundutbildning

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev