
Trender och Tips


Ny studie: engagemang och enkelhet avgörande i försäkringsförmedlarbranschen
Av Malin Hising

Vad är NPS – Net Promoter Score?
Av Ulrika Imark

Employee Net Promoter Score, eNPS, blir allt viktigare – därför ska du mäta det
Av Brilliant

Därför vill ni ha missnöjda kunder
Av Brilliant

AI, positionering och lojala kunder, så här ser morgondagens kundservice ut

Hej AlexisHR
Av Malin Hising

Att hitta tillbaka eller finna det nya framgångsrika?

Chefen minst poppis på torsdagar
Av Malin Hising

Bäst i Sverige: skadereglerare Emma är kundernas favorit
Av Malin Hising

8 affärskritiska medarbetarfrågor alla HR-chefer inom bygg borde ha koll på 2022
Av Brilliant

Bemanning, personalomsättning och coachning – så tacklar ni kundserviceteamets vanligaste utmaningar
Populära Whitepapers
Use Brilliant Data
We give you data-driven actionable human insights, about the people that matter to you, so you can make decisions that improve your business.