
Trender och Tips


Topp 3 framgångsrika ledaregenskaper

En attraktiv kundservice där alla vill jobba – så jobbar Sparbanken Skåne
Av Brilliant

8 insikter som skapar större affärstänk i offentlig sektor

Så blir du en utmärkt chef

5 viktiga områden för att stärka medarbetarengagemanget

Kränkande särbehandling döljs i hälften av fallen
Av Brilliant

Hej, WhistleB by NAVEX!
Av Hanna Bergh

Så arbetar Öresundskraft för en god kundservice när kunderna har panik
Av Malin Hising

Så gör vi det ännu enklare att jobba med NPS
Av Malin Hising

Kundservice väg genom krisen – med medarbetarna och kunderna i behåll

Strategi för en lyckad kundservice – Euro Accident
Av Malin Hising
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.