27 apr | Connect23 i Stockholm

27 apr | Connect23 i Stockholm

Under Connect23 i Stockholm står Brilliant på scen och guidar dig i hur du kan skapa engagemang hos dina medarbetare – innan kunderna lämnar er!

Spelplanen för kundservice har förändrats och kunderna kräver att ärenden ska hanteras enklare och snabbare.

Som ledare behöver du engagera medarbetarna till att skapa den bästa kundupplevelsen. Vilken data måste du ha koll på? Vilket ledarskap skapar motiverade medarbetare och lojala kunder? CX-experterna David Scharfstein och Maria Sjödin Nilsson delar sina och Brilliants erfarenheter av kundservice utveckling de senaste 20 åren och vad som kommer att krävas framöver.

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev