
Trender och Tips


Vad är OBM – Organizational Behavior Management
Av Brilliant

Starkt ledarskap för en långsiktigt hållbar och framgångsrik organisation
Av Malin Hising

Så bygger du ett högpresterande team med skyhögt engagemang

Kom igång med medarbetarundersökningar – 5 tips
Av Brilliant

SKR tillsammans med Brilliant – kommunerna som ger bäst service
Av Brilliant

Framtidens kundservice – det här kommer att krävas
Av Brilliant

Euro Accident levererar kundupplevelse i världsklass med Brilliant
Av Brilliant

Euro Accident, Dina och Skandia bäst i försäkringsförmedlar-
branschen
Av Malin Hising

Så jobbar Nordax för att vara topp 3 bäst i Sverige på kundservice
Av Brilliant

Tre enkla tips när du ger feedback

Effortless Experience kopplat till kundundersökningar
Av Malin Hising
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar
Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.
Populära Whitepapers
Våra produkter för starka kund- och medarbetarrelationer

CS plattform
En heltäckande 360°-lösning för kundservice som ökar kvalitét, effektivitet och medarbetarnas engagemang – i varje kundkontakt. Mät dina kunders upplevelse i realtid och agera på insikterna för att skapa nöjdare och lojalare kunder.

CX plattform
Smart plattform för kundrelationsundersökningar | Mät det som har störst betydelse för er verksamhet, så visualiserar och omvandlar Brilliants plattform kundfeedbacken till insikter och beslutsunderlag som hjälper er att stärka kundupplevelsen.

EX plattform
Brilliants lösning gör det enkelt att samla in och agera på medarbetarfeedback. Genom smarta analyser får ni insikter som hjälper er att utveckla organisationen och öka engagemanget både på team- och strategisk nivå.
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.