Trender och Tips
Så gör Varbergs kommun för att skapa en god dialog med sina invånare!
Så kan Sveriges kommuner stötta medborgarna i krisen – 3 tips
Att workshopa digitalt – 6 konkreta tips
Tack vare det höga medarbetarengagemanget levererar LF Skaraborg service i toppklass
Från fysiskt kontor till hemmakontor på bara en helg – så styrde Volvofinans Bank om sin kundservice!
Grus i maskineriet kan ge en direkt påverkan ut till kund – ta del av Lärarförsäkringars framgångsrecept
Bli NPS-certifierad hos Brilliant
Hur känns det att jobba i Covid19-tider?
Högt engagemang enligt energibranschens kunder – så gör Öresundskraft!
Hur anpassningsbara och innovativa är ni i krissituationer?
4 tips på vad ledare behöver göra här och nu
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.