Trender och Tips
Medarbetarundersökningar i samband med Covid-19 – möjlig påverkan på resultatet
Samverkan i fokus på Skandia Fastigheter för högt medarbetarengagemang
Lyckas med kundundersökning – 8 punkter mot strålande kundupplevelser
Euro Accident – vinnare av Årets förmedlardisk
Så har LF Stockholm ställt om till hemarbete
Att jobba hemifrån påverkar inte vårt engagemang för jobbet
Hur upplever vi de digitala arbetssätten – vad det är som fungerar bra eller mindre bra?
Att mäta vad kunderna tycker har lett till TietoEVRYs höga kundnöjdhet
SFM har utsett Årets förmedlardisk 2019!
Ängelholms kommun – årets bästa kundservice i Brilliant Awards, vad är hemligheten?
Covid-19s effekter i kundservice
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.