Trender och Tips
Jobbar du på bank? Snälla, berätta vad du gör!
Är det arbetsgivarens tur att walk the extra mile?
En perfekt agenda för höstens kick off
Kundens fokus – inte samma som medarbetarnas!
Gör en skrytlista efter semestern
Vilka frågor ska jag ha i min medarbetarundersökning?
Det nya ledarskapet – 5 konkreta tips på vad dina ledare behöver just nu
Ny studie: engagemang och enkelhet avgörande i försäkringsförmedlarbranschen
Vad är NPS – Net Promoter Score?
Employee Net Promoter Score, eNPS, blir allt viktigare – därför ska du mäta det
Därför vill ni ha missnöjda kunder
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.