Trender och Tips
Euro Accident levererar kundupplevelse i världsklass med Brilliant
Euro Accident, Dina och Skandia bäst i försäkringsförmedlar-
branschen
Så jobbar Nordax för att vara topp 3 bäst i Sverige på kundservice
Tre enkla tips när du ger feedback
Effortless Experience kopplat till kundundersökningar
Att arbeta med resultatet av en medarbetarundersökning – hur får du till långsiktigt hållbar förändring?
Varför är förändringsarbete så svårt?
Kundservice väg genom kriser – med medarbetarna och kunderna i behåll
Hybridarbete – det nya svarta?
Amanda på Clas Ohlson är bäst i Sverige
Sveriges bästa kundservice – så gör dom!
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.