Trender och Tips
Missförstånd eller magi – guiden till vilken kundundersökning som är rätt för dig
Så hänger kund- och medarbetarrelationer ihop
Lojala kunder och värdet av kundundersökningar: NPS som Nyckelindikator
Churn, NPS, NKI, CX – allt du behöver veta om nyckeltalen som visar kundupplevelsen
5 vanliga utmaningar vid kundundersökningar
Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare 2024
Så skapar Årets arbetsgivare engagemang hos medarbetarna – tre utmärkande faktorer
Feedback som verktyg för att nå hållbar förändring
Sambandet mellan framgångsrika organisationer och välfungerande kommunikation
Från AI-Hype till framtidsvisioner inom kundservice
Hur ska kundservice omfamna AI med mänskligt fokus?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Populära Whitepapers
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.