Få kunskap om hur ni skapar en väl fungerande struktur för en framgångsrik kundundersökning utifrån Brilliants metod.
Få hjälp att prioritera rätt saker för att uppnå önskade affärsmål
Förbereda ansvariga för det efterföljande arbetet med att agera på resultatet. Målet är att ni ska kunna genomföra en undersökning som ger relevanta insikter om kundernas behov och därmed kunna fatta beslut som driver kundlojalitet och en starkare affär.
Innehåll:
Teori
Frågedesign. Skapa en enkel och effektiv enkät som ger bra svarsfrekvens
Mät- och urvalsstrategi. Kundurval och bakgrundsdata som bra analysunderlag
Arbeta löpande med inkommande svar under undersökningsperioden
Arbetet efter att undersökningen är stängd
Workshop
En faciliterad workshop där ni skapar er egen struktur och process för arbetet med kundrelationsundersökningarna utifrån era förutsättningar.
Tidsåtgång:
3 h
Från insikter till resultat – nå er fulla potential
Brilliant Consulting jobbar med olika nivåer i organisationen, ledning, chefer och medarbetare, för att driva förändring och få det att hända. Våra organisationsutvecklare har djup kunskap inom sina olika specialistområden och finns här för att ni ska få maximal effekt av den data som samlas in i vår plattform.
Enkelhet = kundnöjdhet. I denna workshop går vi igenom hur enkelhet kan appliceras på ert kundrelationsarbete för att lyfta kundnöjdhet och samtidigt effektivisera genom exempelvis minskat samtalsflöde till kundservice.
Få kunskap om hur ni skapar en väl fungerande struktur för en framgångsrik kundundersökning utifrån Brilliants metod.
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.
Brilliant tar kund- och medarbetarrelationer till nästa nivå genom automatiserade rekommendationer och ett helhetsperspektiv av situationen. Vi mäter inte bara medarbetarnas engagemang och kundernas upplevelse av varumärket – utan gör skillnad i förändringsarbetet och hjälper organisationer och ledare att bli bättre.