Blogg Okategoriserad

Brilliant stödjer Röda Korset

Av

I vårt CSR-arbete har vi valt att ge vårt stöd till Röda Korset. Det kändes extra viktigt när jag läste Maude Fröbergs, informationsansvarig på Röda Korset och Röda Halvmånen, beskrivning av situationen i Haiti. Hon sitter på det lastbilsflak som blivit hennes sovplats i Röda Korsets basläger i Port-au-Prince. Hon skriver om grymheten i jordbävningar som kan sudda ut så många människoliv och människors utveckling på bara 30 sekunder. Hon skriver också att hon skulle vilja ta alla drabbade i sin famn och säga att allt ska bli bra, men att verkligheten tyvärr är en helt annan.

Röda Korset kan inte hjälpa alla, men de gör en fantastisk insats för många i en enorm katastrof.

Som medarbetare på Brilliant känner jag mig därför särskilt tacksam över att vi, om än mycket blygsamt i sammanhanget, kan göra något för att stödja Röda Korset. Framförallt med tanke på katastrofen i Haiti.

Läs mer om Röda Korsets verksamhet.

Dela inlägget

Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar

Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev