Blogg Okategoriserad

Effektiva medarbetarundersökningar

Av

Just nu arbetar vi här på Brilliant intensivt med en ny leveransprocess under måttot ”lätt att köpa – lätt att göra”.

Jag har gett organisationen ett utmanande mål. Medarbetarna har fått ett stort ansvar och befogenheter att på extremt kort tid identifiera ett alternativt arbetssätt. Jag uppskattar att vi har fått en bred uppslutning och ett fantastiskt engagemang. Inom kort är vi på banan med något helt nytt som bygger på Brilliants samlade kunskaper, erfarenheter och kreativitet.

När jag drog igång det här projektet bestämde jag mig för att använda mig av de kunskaper vi fått om lyckade förändringsprojekt genom alla analyser av våra kunders medarbetar-undersökningar. Två av de viktigaste framgångsfaktorerna är framåtanda på företaget och att medarbetarna är involverade i beslut. Det visar sig att vi kan lita på statistiken, och att vårt förändringsprojekt har ett fantastiskt engagemang som våra kunder snart kommer att få se resultatet av!

Peter Bolinder

VD Brilliant

Dela inlägget

Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar

Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev