AI för kundservice

AI transformerar kundservice att öka effektiviteten och kvalitén i kundupplevelsen. Framstegen gör det nu till ett kritiskt verktyg för företag att möta kundernas förväntningar. Med Brilliants AI-funktioner hjälper vi er att ta ert kundinsiktsarbetet till nästa nivå.

Varför mäta sin kundservice?

Kundservice

Vägen till tillväxt, effektivisering och en framgångsrik kundservice går genom medarbetarens engagemang och bemötande i kundmötet. Det visar Brilliants 20-åriga datainsamling och erfarenhet.

Därför har vi utvecklat en plattform som sätter fokus på att visualisera de rätta kundinsikterna till rätt roll. Med Brilliants kundservice-plattform får ni tillgång till:

  • Färdiga integrationer med era system: Brilliant integreras enkelt med era befintliga system och skickar ut enkäter automatiskt efter avslutade möten i alla era kundservice-kanaler.
  • Motiverande dashboard som uppdateras i realtid: Kundernas feedback blir direkt till agerbara insikter som i visualiseras på ett motiverande och agerbart sätt för alla medarbetare och ledare i kundservice.
  • Öka era medarbetarens engagemang: I Brilliants plattform finns det funktioner som gör det enkelt för medarbetaren att jobba med sittsjälvledarskap, med stöd för systematisk coachning från ledare.
  • Benchmark mot andra: Branschspecifik benchmark direkt i plattformen, så att ni kan jämföra ert engagemang och er kundupplevelse med de bästa inom er bransch och hålla koll på trenderna.
Kundservice

Läsvärda bloggar om kundservice

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev