BLS onboarding/ Inspirationsworkshop

Sätt upp rätt struktur för ditt lojalitetssystem (BLS) och sätt rutiner för att stänga feedback-loopen mot kund. Utbildningen innehåller grundläggande teori i NPS, kundnöjdhet och vad som driver det samt tips och erfarenhetsutbyte i samtal med kund.

Denna workshop syftar till att skapa inspiration och tydlighet i arbetet med kundupplevelsen.

Vi hjälper er att sätta upp en struktur för ert lojalitetssystem (BLS) och sätter rutiner för att stänga feedbackloopen mot kund. ​

Utbildningen innehåller en grundläggande teori i NPS, kundnöjdhet och vad som driver detta, tillsammans med tips och erfarenhetsutbyten från samtal med kund. Målsättningen är att ni ska få förnyad kraft och energi att arbeta mer aktivt med att förbättra och bibehålla bra kundupplevelser.​

Medarbetarna involveras och inspireras att arbeta mer aktivt med att förbättra och bibehålla bra kundupplevelser. Fokus ligger på service och bemötande.​

Innehåll:​

  • Data från kundundersökningar och sätta strukturer för BLS​
  • Teori i NPS och kundnöjdhet
  • Identifiera och skapa samsyn kring nyckelbeteenden och sätta rutiner​
  • Förståelse för hur kunder upplever service och bemötande i kundmöte

Vi skräddarsyr workshoppen på 2 h beroende på era behov och vi har även 30 min brief.  Grupper om mellan 10-15 personer per tillfälle.

Från insikter till resultat – nå er fulla potential

Brilliant Consulting jobbar med olika nivåer i organisationen, ledning, chefer och medarbetare, för att driva förändring och få det att hända. Våra organisationsutvecklare har djup kunskap inom sina olika specialistområden och finns här för att ni ska få maximal effekt av den data som samlas in i vår plattform.

Våra senaste bloggar

Stöd i att skapa hållbar förändring

Vill du veta mer om Brilliant Consulting och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Kontakta oss för att prata med en erfaren organisationsutvecklare och diskutera lösningar som passar för er.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev