Som du kanske noterat ser Brilliant lite annorlunda ut nu jämfört med tidigare, då vi bytt logotyp och grafisk profil. Vi har en lång historik inom undersökningsbranschen och har länge varit en ledande leverantör av medarbetarundersökningar. De senaste fem åren har vår verksamhet förändrats mycket och nu anpassar vi vår logotyp och grafiska profil så att den bättre motsvarar vårt erbjudande och vår verksamhet såsom den ser ut idag.
Vår verksamhet har vuxit betydligt inom mer kvalitativa tjänster såsom ledar- och organisationsutveckling och förändringsledning. Vi arbetar i allt större utsträckning med aktivt förändringsarbete hos våra kunder, exempelvis med chefscoachning, workshopserier, utbildning eller genom att vägleda beslut i förändringsarbete genom sambandsanalyser. Därför kändes det också relevant att förmedla vår alltmer förändrade verksamhet i en modernare grafisk profil.
Vi hoppas att ni gillar den och vill följa med på vår fortsatta resa mot högre medarbetarengagemang, bättre ledarskap och ökad kundlojalitet!