Har du som chef någon gång bestämt dig för att du ska bli bättre på att ge feedback till ALLA dem som rapporterar till dig? Bra! Här på Brilliant ser vi om och om igen i såväl våra egna studier som i andras studier att bra feedback ger massor av positiva ringar på vattnet inom flera områden, från tydlighet till energinivåer. Härom dagen pratade jag med en av våra bollplank inom OBM (Organisational Behaviour Management). Han gav ett tips på hur vi kan öka sannolikheten för att verkligen ge alla i teamet feedback utan att missa någon: Lägg en lapp i fickan (eller lista i telefonen) med samtliga medarbetares namn och bocka sedan av för varje gång du ger en person feedback. Lätt som en plätt – inga fler ursäkter!
Mer rättvis feedback
Av Brilliant
Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar
Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.
Våra produkter för starka kund- och medarbetarrelationer

CS plattform
En heltäckande 360°-lösning för kundservice som ökar kvalitét, effektivitet och medarbetarnas engagemang – i varje kundkontakt. Mät dina kunders upplevelse i realtid och agera på insikterna för att skapa nöjdare och lojalare kunder.

CX plattform
Smart plattform för kundrelationsundersökningar | Mät det som har störst betydelse för er verksamhet, så visualiserar och omvandlar Brilliants plattform kundfeedbacken till insikter och beslutsunderlag som hjälper er att stärka kundupplevelsen.

EX plattform
Brilliants lösning gör det enkelt att samla in och agera på medarbetarfeedback. Genom smarta analyser får ni insikter som hjälper er att utveckla organisationen och öka engagemanget både på team- och strategisk nivå.
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.