Blogg Okategoriserad

Lucka 14

Av

De företag som fokuserar på kundupplevelsen presterar bättre affärsresultat än andra företag. För att sätta ett värde på investeringar i kundupplevesen har Forrester Research jämfört de finansiella resultaten hos kundfokuserade företag med företag på S&Ps 500 Index och organisationer med dåligt kundfokus.

Uppdelningen sker enligt Forresters Customer Experience Index och de 10% bästa företagen klassificeras som ledande och jämförs med de 10% sämsta som klassificeras som eftersläntrare. 

För att lära dig hur du kan göra – läs vårt case om vad Safelite gjorde för att bli mästare på kundupplevelser.

Dela inlägget

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev