I Brilliants hälsoprodukt Lifestyle får många feedbacken att de behöver träna mer. Samtidigt syns att många har svårt att få till tiden att räcka till det. Det påminner om den upprörda debatt som Jesper Kärrbrink startat genom att påstå att alla har tid att träna 500 timmar om året, utan att prioritera ner vare sig familjen eller jobbet. Här på Brilliant har vi en IT-chef som illustrerar Jespers tes. Fredrik Kronander är oerhört viktig för Brilliant. Enligt hans fru, som är en mycket duktig konsult, är Fredrik en föredömlig man och far. Självklart delar de lika på dagishämtningar, barnpassning och matlagning. I förrgår kom Fredrik på 28e plats i Lidingöloppet.
Frågan om livspusslet som alla pratar om är enkel: Fredrik springer till och från jobbet varje dag. Känner han sig sliten någon dag så cyklar han istället. Resultatet är att stressen från arbetet alltid är borta när han kommer hem på kvällen. När vår partner Twitch ger stöd till folk som inte får tiden att räcka till så handlar det ofta om att prioritera bort något. Att byta ut bilen mot cykeln eller löparskorna är den självklara lösningen på många hälsoproblem för alla som bor mellan 3 och 15 km från jobbet. Hur långt har du till jobbet?
En hälsosam lösning på livspusslet
Av Brilliant
Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar
Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.
Våra produkter för starka kund- och medarbetarrelationer

CS plattform
En heltäckande 360°-lösning för kundservice som ökar kvalitét, effektivitet och medarbetarnas engagemang – i varje kundkontakt. Mät dina kunders upplevelse i realtid och agera på insikterna för att skapa nöjdare och lojalare kunder.

CX plattform
Smart plattform för kundrelationsundersökningar | Mät det som har störst betydelse för er verksamhet, så visualiserar och omvandlar Brilliants plattform kundfeedbacken till insikter och beslutsunderlag som hjälper er att stärka kundupplevelsen.

EX plattform
Brilliants lösning gör det enkelt att samla in och agera på medarbetarfeedback. Genom smarta analyser får ni insikter som hjälper er att utveckla organisationen och öka engagemanget både på team- och strategisk nivå.
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.