Trender och Tips
Från inkludering till psykologisk trygghet – nästa steg i vår utveckling
Av Brilliant
Så vet du vad du ska mäta i pulsmätningar – och hur du skapar en röd tråd genom året
Av Brilliant
Så gör Brilliant det enkelt för chefer och team att lyckas
Av Brilliant
Hela bilden av kundupplevelsen – i samma plattform
Av Brilliant
Så får du reda på vad dina kunder verkligen tycker
Av Brilliant
5 vanliga utmaningar vid kundundersökningar
Av Brilliant
5 anledningar till varför du ska göra kundundersökning
Av Brilliant
Vågar vi verkligen mäta kundnöjdhet på medarbetarnivå?
Hur ofta ska man göra medarbetar- och pulsundersökningar?
Av Brilliant
Fem tips vid byte av plattform för medarbetarundersökning – Data & kontinuitet
Av Brilliant
HR-budget 2026: Glöm inte mätningen och kraften i att agera på resultatet
Av Brilliant
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar
Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.
Populära Whitepapers
Våra produkter för starka kund- och medarbetarrelationer
CS plattform
En heltäckande 360°-lösning för kundservice som ökar kvalitét, effektivitet och medarbetarnas engagemang – i varje kundkontakt. Mät dina kunders upplevelse i realtid och agera på insikterna för att skapa nöjdare och lojalare kunder.
CX plattform
Smart plattform för kundrelationsundersökningar | Mät det som har störst betydelse för er verksamhet, så visualiserar och omvandlar Brilliants plattform kundfeedbacken till insikter och beslutsunderlag som hjälper er att stärka kundupplevelsen.
EX plattform
Brilliants lösning gör det enkelt att samla in och agera på medarbetarfeedback. Genom smarta analyser får ni insikter som hjälper er att utveckla organisationen och öka engagemanget både på team- och strategisk nivå.
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.