Film Kundupplevelse

Tre nycklar för att skapa en kundservice där alla vill jobba – med Brilliant & Sparbanken Skåne

Tre nycklar för att skapa en kundservice där alla vill jobba – när kunderna har panik

Vardagen för en kundservicemedarbetare i dagens läge kräver kompetens, tålamod och en stor portion medmänsklighet. I omvälvande tider med höjda styrräntor, kraftig inflation och sjunkande fastighetspriser är vi många som känner igen oss i frågeställningarna; Har jag råd att bo kvar? Hur hög kommer min ränta bli och har jag förtroende för min bank – gör de verkligen det bästa för mig som kund?

Ellinor Erlingsson, resursstrateg på Sparbanken Skåne delar med sig av sina erfarenheter för att skapa en kundservice i världsklass! Lyssna in på vårt webinar där ni får ta del av:

  • Hur skapar man en attraktiv arbetsplats där kunden ständigt är i fokus?
  • Så ökar vi medarbetarengagemanget i stressiga tider
  • Från nöjd kund till ambassadör

Dela filmen

Våra senaste filmer

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev