Sofie Johansson, Produktchef på Brilliant, förklarar hur vi mäter engagemang med hjälp av vår engagemangsmatris.
Brilliants engagemangsmatris
Våra senaste filmer
![](https://brilliantfuture.se/wp-content/uploads/2024/03/Namnlos-design-22.png)
Det här skiljer finalisterna i Brilliant Awards Customer Experience 2024 från övriga organisationer
![](https://brilliantfuture.se/wp-content/uploads/2023/04/360-Feedback.png)
360° Feedback – allt du behöver veta om framtidens ledarskap
![](https://brilliantfuture.se/wp-content/uploads/2022/11/Baharan-och-Sofie.png)
Så vann vi Brilliant Awards Employee Experience
![Kundservcie](https://brilliantfuture.se/wp-content/uploads/2022/08/PP2023_52A3227_1920x1080.jpg)
Tre nycklar för att skapa en kundservice där alla vill jobba – med Brilliant & Sparbanken Skåne
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.