Blogg Okategoriserad

Varför misslyckas många företag med sitt förändringsarbete?

Av

HR inför en förändringsresa

Många företag ser inte kopplingen mellan engagerade medarbetare och lojala kunder, det och mer har vår kollega Marie Herlitz berättat för Veckans Affärers företagarbrevet. De var intresserade av hur vi drivit lyckade förändringsprojekt tillsammans med våra kunder. I reportagefilmen berättar hon om vikten av att identifiera nyckelbeteenden som driver kundlojalitet och ger tre tips till företag som vill förändra beteenden och öka kundlojaliteten.

Dela inlägget

Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar

Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev