Blogg Okategoriserad

Medarbetarnas beteende avgör – succe eller fiasko

Av

Det är medarbetarnas beteende som är avgörande för att ett projekt ska lyckas. Därför gäller det att identifiera och fokusera på de nyckelbeteenden som krävs för att lyckas med projektet.

Det spelar ingen roll hur medarbetarna ÄR, det är vad de GÖR som leder till framgång. Detta pratar man mycket om inom OBM, Organisational Behavior Management. Ett viktigt verktyg inom OBM är feedback och det kommer jag att berätta mer om på vårt nästa kundseminarium imorgon, den 29 september.

Jag kommer också att blogga en hel del om det här framöver och hoppas att det kan vara till nytta för er som läser!

Dela inlägget

Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar

Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev