Fora står som vinnare i Brilliant Awards Customer Experience, kategori Årets förändringsresa. Utmärkelsen baseras på data från Foras kundundersökningar och tilldelas dem som den organisation med störst positiv förflyttning i datan från 2018 till 2019. Ta del av Foras erfarenheter och lärdomar. Vilka nycklar och framgångsrecept har fungerat för dom för att skapa det engagemang som är så viktigt för en hög kundnöjdhet?
Ann Hägerlind-Ekhov är Chef för Foras Kundservice Företag och tidigare chef för Foras Kundcenter har sammanfattat deras positiva förflyttning och delar med sig av tre vinnande koncept:
- Psykologisk trygghet
- Göra varandra bättre
- Stärka samarbetet med andra i organisationen och lyfta kundfrågorna internt
Vill du se det digitala eventet i sin helhet där vi även lyssnar till de företag som lyckats nå en förändring i sitt medarbetarengagemang samt spännande Brilliant Data kring hur rådande pandemi satt sina spår på ledarskapet och engagemanget, hittar du det här.
Om Brilliant Awards – Customer Experience – “Årets förändringsresa”:
- Prisar de företag i Sverige som mellan 2018 och 2019 gjort den största positiva utvecklingen av sitt kundbemötande i sin kundservice.
- Baserad på data från 130 företag och tre miljoner kundundersökningar, genomförda i Sverige.
- Insamling av data har pågått sedan 1 januari 2018 fram till och med december 2019. Alla kunder till Brilliant, som uppfyller utmärkelsens kriterier, är per automatik med i urvalet.
- Vill du veta mer om priset och vilka kriterier som ligger till grund för utmärkelsen? Tveka inte att höra av dig till din kontaktperson på Brilliant, eller skicka ett mail till marknad@brilliantfuture.se