Brilliants konversationsanalys kan automatisk transkribera, kategorisera och sammanfatta alla era konversationer i olika kundservice-kanaler. Via sentimentmodeller går det att förstå kundernas upplevelse och hitta möjliga förbättringar för att öka kundlojaliteten.
Utveckla varje medarbetare
- Coaching – Chefer och coacher får genom analysen ett djupare underlag till coaching på individ och gruppnivå.
- Självledarskap – En medarbetare kan göra förflyttningar snabbare och enklare kartlägga förbättringsområden i sina beteenden
- Dashboard – samtliga värden på medarbetarnivå från samtalsanalysen och kundupplevelse visualiseras på medarbetarens dashboard och coachning-verktyg i Brilliant
Affärsutveckling på företagsnivå
- Insikter – Vi ger er handlingskraftiga insikter från alla era kundkontakter
- Automatiskt kategorisering – Underlag för att analysera rotorsakerna till kundernas kontakt med kundservice och minska glappet mellan kundservice och organisationen genom att använda insikter från samtalsanalysen
- Kundriven utveckling i kundresan – Genom insikterna från konversationerna i kundservice kommer organisationen veta vilka prioriteringar de behöver göra för att nå uppsatta mål om effektivitet och kundnöjdhet