Alltför ofta stannar kundernas synpunkter där de kommer in – hos kundservice, supporten eller butikspersonalen. Att istället föra tillbaka kunskapen till rätt mottagare ger stora möjligheter att lära av de som använder era produkter och tjänster och samtidigt skapa en starkare kundlojalitet.
Brilliant Loyalty System samlar in kundernas synpunkter oavsett i vilken kanal de befinner sig, och skickar dem vidare till rätt person i organisationen. Genom att enkelt välja olika parametrar som betyg, enskilt eller i olika kombinationer, eller ord som kunder säger i kommentarer som Brilliant Loyalty System ska agera på – kommer rätt åtgärder genomföras genom att både återkoppla till kunder och organisationen internt.
Förutom att du med Brilliant Loyalty System omvandlar kundernas synpunkter till förbättringsåtgärder, får du också nöjdare kunder – även de som var missnöjda innan.
Med hjälp av våra organisationsutvecklare får ni det stöd som behövs både kring processer och arbetssätt för att lyckas förvandla era kunders feedback till guld.
Läs mer om detta här: Close the loop.