Powered by People 2020

Brilliants vision är att hjälpa företag och organisationer världen över att frigöra potentialen i människor genom att erbjuda agerbara och datadrivna kund- och medarbetarinsikter. Insikter som får affären att blomstra. Därför instiftades år 2017 Powered by People – en gala som belyser utmaningar och framgångar inom medarbetar- och kundupplevelser, trendspanar och inspirerar.

Välkommen till en eftermiddag fylld av insikter, inspiration och erfarenheter!

UPPDATERING MED HÄNSYN TILL COVID-19:

Vi har under våren följt Corona-pandemins utveckling med förhoppning om att vi ska kunna genomföra Powered by People på Berns den 30 september. Vi har nu landat i att det inte är lämpligt, oavsett läget i september, att hålla en gala för 500 pers då. Vi har därför beslutat att ställa om galan till en fullspäckad digital upplevelse istället. Läs mer och anmäl dig HÄR

Ta del av ett fullspäckat schema!

  • Mingelbonanza med över 400 beslutsfattare inom HR och kundupplevelse
  • Gästföreläsare Per Holknekt
  • Ta del av utmaningar och framgångar inom medarbetar- och kundupplevelser
  • Trendspaning och inspiration

30 september 2020 på Berns i Stockholm – INSTÄLLT!

Biljettpris: 495 kr exkl moms.

Utöver ett fullspäckat schema bjuds det på fika och bubbel.

Under galan annonseras vinnarna av Årets förändringsresa i Brilliant Awards – en utmärkelse för företag som lyckats skapa framgångsrika kund och medarbetarupplevelser.

Agenda 2020 - Inställt

Kl. 13.00 – Dörrarna öppnas, start kl. 13.30

Kl. 13.30 – Årets moderator Ulrika Jonsson hälsar alla välkomna

Kl. 13.45 – Mathias Norderstål på HSB Stockholm ger ett 360°C perspektiv på medarbetare, affärsmannaskap och kopplingen däremellan

Kl. 14.15 – Vem är årets mest engagerade medarbetare?

Kl. 14.30 – Fikapaus

Kl. 15.15 – Per Holknekt – Kan jag, kan du, kan vem som helst!

Kl. 16.15 – Framgångsrecept

Kl. 16.35 – Prisutdelning Brilliant Awards

Kl. 17.00 – Mingel med bubbel och snittar

Möt våra presentatörer

Kan jag, kan du

Per Holknekt

Per har inte bara hunnit startat 32 bolag, varav ett börsnoterades och värderades till en miljard kronor, han har också levt som hemlös och förlorat både jobb och familj pga. missbruk. Per har en unik förmåga att förvandla aska till eld. Han är tacksam för vad livet gett honom och berättar både om motgångarna i livet samt utmärkelserna som bl.a. Årets bolagsgrundare, Årets Exportbolag, Årets Inspiratör med mera.

Med sin djupa kunskap och långa erfarenhet inom bolagsutveckling, varumärkesarbete/strategier samt entreprenörskap förmedlar Per utöver inspiration, skratt och tårar värdefulla nycklar, lärdomar, insikter och metoder som enkelt kan användas och appliceras på precis vem och vad som helst.

Årets moderator

Ulrika Jonsson

Årets moderator är Ulrika Jonsson, Head of Business Development på Brilliant. Ulrika började på Brilliant vid årsskiftet och kommer senast från Microsoft där hon jobbade som Director Business Development, Digital HR. Ulrika har en bred erfarenhet av vad som krävs för att bygga medarbetarengagemang och ambassadörsskap. Något som idag är avgörande för att företag ska lyckas på den nya digitalt transformativa marknaden där helt nya spelare slår ut traditionella affärsmodeller och blir vinnarna som spelar på en global arena. Under eftermiddagen kommer Ulrika ta med er på en resa där hon delar med sig av sina viktigaste insikter och bästa tips.

Från slutstation till plantskola

Mathias Norderstål

Med ett 360° perspektiv på medarbetare, affärsmannaskap och kopplingen däremellan har Mathias framgångsrikt utvecklat och tagit HSBs kundservice till nya nivåer. Genom att involvera medarbetare och aktivt arbeta med värderingar, kompetens och utveckling har företaget uppnått ett högt medarbetarengagemang och skapat rätt förutsättningar för bästa möjliga kundupplevelse. Hos HSB har Mathias ändrat synen på kundservice och vänt verksamheten från att vara en slutstation för medarbetare till att bli en intern plantskola för rekrytering.

Mathias Norderstål är verksamhetschef för Kund- och Medlemsservice på HSB Stockholm. Han har en lång erfarenhet av ledarskap och har hjälpt till att kamma hem utmärkelser som ”Sveriges bästa kundservice” och ”Årets team”. Mathias har även varit nominerad till ”Årets framtidschef”, ett pris som utges av Tidningen Chef.

Powered by People 2020 invitation

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev