11 mars | Coacha coachen

Organisational environment

11 mars | Coacha coachen

Coacha coachen – coacha för att skapa motiverade medarbetare och hög kundnöjdhet!

För dig som chef, teamledare och coach i kundkontaktintensiva organisationer.

Syftet med utbildningen är skapa team och medarbetare med hög nivå av självledarskap och ansvarstagande för gruppens och den egna prestationen med fokus på kund/medborgarnöjdhet. Du som coach får  kunskap om vad coachning och coachande förhållningssätt i ledarskapet och kunna tillämpa detta i ditt dagliga arbete.

Under en heldag kommer vi att arbeta med:

  • Vad är coachning och nyttan med det?
  • När är det gynnsamt att coacha och när är det inte det?
  • Coachmodeller och verktyg (Grow/Nörah)
  • Coacha i grupp / facilitera
  • Brilliants plattform som stöd i coachning

När? Utbildningstillfälle på plats fysiskt i Stockholm 11 mars 09:00-16:30, samt uppföljande digitalt tillfälle 13 maj – 09:00-12:00

Var? Stockholm

Vad ingår? Frukost, lunchsallad och fika

Pris? 8000 kr / deltagare. Anmälan är bindande och inbetalningsinformation skickas efter anmälan.

Anmäl dig här

Dela kundutbildning

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev