- Datum
- 11 mars, 2025
- Tid
- 09:00-16:30
11 mars | Coacha coachen
11 mars | Coacha coachen
Coacha coachen – coacha för att skapa motiverade medarbetare och hög kundnöjdhet!
För dig som chef, teamledare och coach i kundkontaktintensiva organisationer.
Syftet med utbildningen är skapa team och medarbetare med hög nivå av självledarskap och ansvarstagande för gruppens och den egna prestationen med fokus på kund/medborgarnöjdhet. Du som coach får kunskap om vad coachning och coachande förhållningssätt i ledarskapet och kunna tillämpa detta i ditt dagliga arbete.
Under en heldag kommer vi att arbeta med:
- Vad är coachning och nyttan med det?
- När är det gynnsamt att coacha och när är det inte det?
- Coachmodeller och verktyg (Grow/Nörah)
- Coacha i grupp / facilitera
- Brilliants plattform som stöd i coachning
När? Utbildningstillfälle på plats fysiskt i Stockholm 11 mars 09:00-16:30, samt uppföljande digitalt tillfälle 13 maj – 09:00-12:00
Var? Stockholm
Vad ingår? Frukost, lunchsallad och fika
Pris? 8000 kr / deltagare. Anmälan är bindande och inbetalningsinformation skickas efter anmälan.
Anmäl dig här