Insikter i realtid som lyfter din kundservice

Snabb återkoppling och engagerade medarbetare är avgörande för kundupplevelsen. Med Brilliants plattform får du realtidsinsikter från era kundmöten så att du kan identifiera förbättringsområden, öka medarbetarnas engagemang och jämföra er med branschens bästa.

Kundservice

Era kunders feedback i realtid som gör skillnad på riktigt

Tre enkla steg med Brilliants plattform:

1. Enkätutskick i realtid i alla era kanaler – färdiga API-integrationer
2. Insikter & resultat direkt i dashboards – motivera era medarbetare
3. Benchmark för kundservice – jämför med andra i er bransch

Plattform för medarbetare och ledare

Löpande kundinsikter leder till bättre beslut

Mer engagerade medarbetare

Färdiga rapporter som sparar tid

Jämför er i Sveriges största benchmark

👉 Ta kontroll över kundupplevelsen

Få snabba insikter från varje interaktion. Upptäck trender direkt och agera innan problemen växer.

 

Automatiska enkätutskick i alla kanaler

Hög svarsfrekvens

Med över 20 års erfarenhet vet vilka enkätfrågor som gör skillnad, och hur de ska ställas för att skapa effekt. Utformade i en modern design som gör det enkelt för era kunder att svara på, oavsett om det är SMS, telefon eller e-postenkät. Resultatet? Höga svarsfrekvenser, relevanta insikter och benchmark mot andra. Med Brilliant får ni en enkät som både ser bra ut och ger er mer kundinsikter att agera på.

AI-baserade insikter

Individuella dashboards

Vår realtidsuppdaterade dashboard gör kundernas feedback färsk – den omvandlas direkt till tydliga, agerbara insikter som inspirerar både medarbetare och ledare att agera. Följ prestation, identifiera styrkor och förbättringsområden. Med några klick kan ni planera coachmöten, sätta mål och skapa handlingsplaner som driver utveckling och stärker kundupplevelsen.

Färsk benchmark

Vad är bra kundnöjdhet?

Vad är egentligen ett bra resultat? Med Brilliants benchmark får ni svaret direkt. Jämför er kundnöjdhet med andra aktörer i er bransch. Få konkreta insikter om var ni står, vad ni gör bäst och var potentialen finns för att ta nästa steg.

👉 Vet du hur din kundservice står sig mot branschen?

Jämför er kundnöjdhet i realtid med branschens bästa och upptäck exakt var ni kan förbättra er.

Snabb onboarding

Automatiska enkätutskick

Färdiga API-integrationer

Vi har färdiga API-integrationer med flera av marknadens ledande system som gör det enkelt att koppla upp sig och börja skicka kundundersökningar. Vårt API är skapat för att göra det enkelt, snabbt och friktionsfritt att komma igång.

GDPR

Datasäkerhet

Vår plattform driftas och lagras i Sverige, med all utveckling och datahantering i säkra serverhallar i Stockholm. Vi följer både GDPR och AI-förordningen med full transparens, hög integritet och starkt skydd av personuppgifter i varje steg.

Enkelt att börja, omöjlig att vara utan.

👉 Gör ditt team till kundernas största styrka

Ge dina medarbetare insikter som gör skillnad – stärk engagemanget och skapa en bättre kundupplevelse varje dag.

 

Är din organisation bäst på kundservice?

Varje år delar vi på Brilliant ut utmärkelser till de av våra kunder som antingen fått höga resultat i sina kund- eller medarbetarundersökningar eller de som åstadkommit en stor positiv förflyttning av sina resultat. Utmärkelsen är helt baserad på data från kunders och medarbetares uppfattningar – inte på subjektiva bedömningar från en jury. Vill ni veta hur de bästa gör?

Varför Brilliant i er kundservice?

Vår historia

Vår historia

Mångårig erfarenhet

I över 20 år har vi utvecklat vår metod och plattform för att hjälpa kundservice att förbättra kundupplevelsen.

Brilliant Awards

Bli bäst på kundservice

Varje år arrangerar vi Sveriges största utmärkelse för kundservice – Brilliant Awards. 100% data baserat på riktiga kundupplevelser.

Increase

Benchmark

Branschexperter

Årligen över 2 miljoner kundupplevelser från de största branscherna som Bank, Försäkring, Energi och Offentlig sektor.

engagement

Ledarskap

Experter inom ledarskap

Våra organisationskonsulter har erfarenhet av ledarskap inom kundservice och kan hjälpa er med ledarskap, coaching och analys.

Plattform

Motiverande gränssnitt

Vår plattform bygger på den senaste tekniken och är enkel för alla roller inom kundservice att jobba med. Vi gör data och statistik roligt.

dokument

GDPR

Datasäkert i Sverige

Vi arbetar självklart efter GDPR. All vår data och säkerhetslagring med serverhall, drift/utveckling finns i Sverige, Stockholm.

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev