Artvise
Svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management)
Svenskt programvarubolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management)
Customer First är en ledande plattform för kontaktcenter och optimerar din kundtjänst genom att erbjuda ett intuitivt och användarvänligt system.
Easit levererar produkter och tjänster inom service management, data management, design & UX samt IT-konsulttjänster.
Enghouse Interactive erbjuder flexibla plattformar för kontaktcenter som snabbt och effektivt svarar upp mot dina kunders behov.
Med kraften i molnet och AI kopplar Genesys teknik samman varje kundögonblick inom marknadsföring, försäljning och service på alla kanaler, samtidigt som Genesys förbättrar upplevelsen för de anställda.
Lös kundproblem snabbt och i vilken kanal som helst. LeadDesk för kundtjänst är ditt kraftfulla, molnbaserade kontaktcenter för flera kanaler.
Lime hjälper sina kunder att överträffa sina kunders förväntningar. Lime levererar exakt expertis, precis programvara och varaktiga resultat.
En allt-i-ett-plattform för hantering av kundinteraktioner som omvandlar föråldrade röstbaserade callcenters till omnikanala kundupplevelsecenter.
Puzzel erbjuder alla de verktyg och kanaler du behöver för att leverera de bästa kundresorna samtidigt som du utvecklar ditt företag eller organisation.
Telavox är en komplett plattform som förenklar sättet att kommunicera.
En kontaktcenterlösning för sömlösa kundmöten och smarta konversationer.
Tendfor erbjuder toppmoderna kontaktcenter och konsolfunktioner – alla API-baserade och inom Microsoft 365 molntopologi.
Den mest flexibla kontaktcenterlösningen – hjälper dig att ge trygga och effektiva kundupplevelse.
En heltäckande 360°-lösning för kundservice som ökar kvalitét, effektivitet och medarbetarnas engagemang – i varje kundkontakt. Mät dina kunders upplevelse i realtid och agera på insikterna för att skapa nöjdare och lojalare kunder.
Smart plattform för kundrelationsundersökningar | Mät det som har störst betydelse för er verksamhet, så visualiserar och omvandlar Brilliants plattform kundfeedbacken till insikter och beslutsunderlag som hjälper er att stärka kundupplevelsen.
Med hjälp av Brilliants plattform för medarbetarundersökningar får ni inte bara svar. Ni får en handlingsplan. Få rätt insikter vid rätt tidpunkt och maximera effekten genom att sätta fokus på det som verkligen räknas.
En bra kundtjänst driver kundlojalitet och lönsam tillväxt. Den här studien visar att inom business-to-business är bemötandet från kundtjänst en viktigt påverkansfaktor på beslutsfattarna. Studien svarar på hur och i vilken utsträckning kundernas upplevelse av kundtjänst påverkar resten av verksamheten, hur upplevelsen av kundtjänst kan agera som ett varningssystem för hela organisationen och vad som är nyckeln till en optimerad kundtjänst.
Ta del av Brilliant Data och vår studie som visar hur bra medarbetarrelationer tydligt hänger ihop med en verksamhets finansiella resultat. Ju bättre medarbetarrelationerna är desto /../
Hur lojala kunder och engagerade medarbetare hänger ihop
Vi har kartlagt de egenskaper som är avgörande för varje ledare och kokat ner det till fem avgörande beteende som definierar framstående ledare.
Från strategiskt tänkande till hur man tillämpar rätt beteende i sin vardag och hur man konkret hanterar utmaningar och förändringar. Det handlar bland annat om:
Skapa en vision och leda med exempel.
Hantera förändringar och utmaningar på ett proaktivt sätt.
Främja en kultur av öppenhet och innovation.
Läs mer och lär dig hur dessa beteenden kan omsättas i praktiken för att förbättra ditt ledarskap!
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.