Insamling av data för Brilliant Awards – Customer Experience 2020 påbörjades 1 januari 2019 och samlades in under hela året. Alla kunder till Brilliant är per automatik med i urvalet. Vill du veta mer om priset och vilka kriterier som ligger till grund för nomineringarna? Tveka inte att höra av dig till din kontaktperson på Brilliant, eller skicka ett mail till marknad@brilliantfuture.se
- Över 130 företag och 3 miljoner kundundersökningar, genomförda i Sverige, ligger som beslutsunderlag
- Vinnare och pristagare i kategorin ”Bästa kundservice inom sin bransch” är officiella sedan februari 2020
- Vinnaren i ”Sveriges mest engagerade kundservicemedarbetare” är Agneta Kristensson, Lärarförsäkringar
- Vinnaren i ”Årets förändringsresa” är Fora
♥ Lyssna till finalister och vinnare i kategori Årets förändringsresa den 30 sept kl 12 – en timmas livesänt webinar där vi bjuds på konkreta tips och erfarenheter från de som lyckats med sitt förändringsarbete, anmäl dig här.