Företag med engagerade medarbetare har lojalare kunder och är mer lönsamma. Vi vet att de som lyckas med sina medarbetar- och kundupplevelser stärker sin affär. Vi på Brilliant vill sprida och tillgängliggöra kunskap om ämnet för fler arbetsplatser och människor. Därför har vi en helt unik plattform som samlar alla våra insikter, The Insight Hub. Välkommen!
Vi gör löpande rapporter och studier om medarbetarengagemang och kundupplevelser. Våra studier visar att stolta medarbetare hänger ihop med en ökad effektivitet av verksamheten, att engagerade medarbetare levererar 22% högre lönsamhet och att 68% av kunderna lämnar på grund av en dålig kundupplevelse. Dessa insikter är värdefulla och viktiga för alla företag och organisationer att förstå och arbeta med för att bli framgångsrika. Insikter som The Insight Hub är sprunget ur.
I The Insight Hub hittar du insikter om hur man mäter, analyserar och agerar för att förbättra kund- och medarbetarupplevelsen. Studier, rapporter och insikter presenteras i ett tydligt men ändå lekfullt och inspirerande sätt. Insikter illustreras med hjälp av kaffemuggar, glassbägare, doftljus och andra grafiska uttryck. Med The Insight Hub hoppas vi kunna bidra med avgörande insikter för din organisation.
Hur påverkar bra kaffe företagets försäljning? Varför är raka besked och ärliga svar bra för medarbetarkulturen? Vad får kunderna att lämna företaget? Hur ser notan ut för ett dåligt ledarskap? Utforska The Insight Hub och absorbera kunskap om frågorna. Och kom tillbaka – nya insikter och studier väntar.