Blogg Kundservice

Strategi för en lyckad kundservice – Euro Accident

Av

För andra året i rad kammade Euro Accident i våras hem den årliga utmärkelse som Svenska Försäkringförmedlares förening (SFM) delar ut,  ’Årets förmedlardisk’. Datan pekar tydligt på hur engagemang och enkelhet är avgörande i försäkringsförmedlarbranschen. Enkelhet i kombination med engagerade medarbetare som gör det lilla extra är nyckeln till en lyckad upplevelse.

🗨️ Vi har tagit en snackis med Emma Lundgren, chef över Kundservice på Euro Accident. Hur jobbar de med sina mätningar idag, vilka framgångsfaktorer ser hon och vad betyder det för organisationen i stort? Att Kundservice fått annan dignitet och nu får ta större plats i organisationen är en av vinsterna, att ha ett grundat datadrivet underlag som gör det lättare att sätta smarta mål ett annat samt att kunna se utveckling över tid.

Ta del av hela intervjun här!

Dela inlägget

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev