
Trender och Tips


10 fördelar och nackdelar med medarbetarvy
Av Brilliant

NPS i praktiken: Strategisk NPS för riktning, operativ NPS för handling
Av Joakim Ågren

Blogg – Organisationsutveckling
Effektiv kommunikation i lågkonjunktur – nycklar för ledare och chefer

Så mäter ni kundfokus internt – och stärker kundupplevelsen via medarbetarna
Av Brilliant

Från reaktivt till proaktivt arbetsmiljöarbete i Hylte Kommun
Av Brilliant

Medarbetarundersökningar som ger resultat: Expertens bästa tips

Blogg – Organisationsutveckling
Därför är en tydlig kultur och starka värderingar avgörande för tillväxt

CSRD – Vad tycker egentligen era intressenter om er organisations hållbarhetsarbete?
Av Brilliant
Vad gör toppföretagen bäst? Insikter från Brilliant Awards Customer Experience 2025
Av Brilliant

Hon är bäst i Sverige på kundservice
Av Brilliant
Så gör de bästa arbetsgivarna för att skapa en vinnande medarbetarupplevelse
Av Brilliant
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar
Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.
Populära Whitepapers
Våra produkter för starka kund- och medarbetarrelationer

CS plattform
En heltäckande 360°-lösning för kundservice som ökar kvalitét, effektivitet och medarbetarnas engagemang – i varje kundkontakt. Mät dina kunders upplevelse i realtid och agera på insikterna för att skapa nöjdare och lojalare kunder.

CX plattform
Smart plattform för kundrelationsundersökningar | Mät det som har störst betydelse för er verksamhet, så visualiserar och omvandlar Brilliants plattform kundfeedbacken till insikter och beslutsunderlag som hjälper er att stärka kundupplevelsen.

EX plattform
Brilliants lösning gör det enkelt att samla in och agera på medarbetarfeedback. Genom smarta analyser får ni insikter som hjälper er att utveckla organisationen och öka engagemanget både på team- och strategisk nivå.
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.