Blogg Medarbetarupplevelse

Med engagemang i världsklass

Av

Human Capital||

100% av lärarförsäkringars medarbetare anser att företagets ledningsgrupp leder företaget på ett bra sätt och hela 91% av Lärarförsäkringars medarbetare upplever ett gott engagemang i sitt arbete.

Brilliant och Lärarförsäkringar har samarbetat i åtta år och genomför en rad olika samarbeten inom både kund- och medarbetarupplevelsen. Vi har intervjuat Sara Öster, Rådgivningschef på Lärarförsäkringar och fått hennes syn på de faktorer som verkar avgörande och viktiga för deras framgång. Hon ger oss sina tips för att öka medarbetarengagemanget, hur de arbetar med feedback och pratar om klimat och kultur inom organisationen.

Läs hela kundcaset här.

Om man upplever att en kundupplevelse inte håller måttet eller har gått ner, finns svaren med största sannolikhet i en medarbetarundersökning. Man kan inte ha höga kundsiffror långsiktigt om inte medarbetarna är nöjda – det säger sig självt!

Sara Öster, Rådgivningschef på Lärarförsäkringar

Lärarförsäkringar prisades 2020 för Brilliant Awards Customer Experience i kategori ”Bästa kundservice -Försäkring” med en andra plats samt kammade hem utmärkelsen i kategori ”Årets mest engagerade kundservicemedarbetare”.

Upptäck vår ordlista för medarbetar- och kundundersökningar

Vår ordlista är skapad för att hjälpa dig navigera i världen av medarbetar- och kundundersökningar, särskilt inom B2B SaaS. Här hittar du tydliga och lättförståeliga förklaringar av viktiga begrepp, metoder och termer som är avgörande för att förstå och förbättra medarbetar- och kundupplevelsen. Oavsett om du är ny inom området eller vill fördjupa dina kunskaper, ger vår ordlista dig insikterna du behöver för att fatta välgrundade beslut och driva framgångsrika initiativ.

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev