Är det din organisation som är nästa vinnare av Brilliant Awards?
Vet du hur din organisation kan stärka era kund- och medarbetarrelationer? Börja mäta kund- och medarbetarupplevelsen för mer engagerade medarbetare, bättre ledarskap och för att skapa exceptionella kundupplevelser. Brilliant Awards baseras helt på data och som kund hos Brilliant är du automatiskt med.
Brilliant Awards
Varje år delar vi på Brilliant ut utmärkelser till de organisationer som antingen fått höga resultat i sina kund- eller medarbetarundersökningar eller de som åstadkommit en stor positiv förändring av sina resultat. Utmärkelsen är helt baserad på data från kunders och medarbetares uppfattningar och inte på subjektiva bedömningar.
Brilliant Awards är en kvalitetsstämpel för din organisation som visar att ni tar era kund- och medarbetarrelationer på allvar. Utmärkelsen uppmärksammas i media och stärker ert varumärke både internt och externt.
Ta del av resultatet och ladda ner hela kartläggningen:
Brilliant Awards – Customer Experience är en årlig utmärkelse för de organisationer som lyckats skapa exceptionella kundupplevelser via organisationens kundservice.
Brilliant Awards – Employee Experience är en årlig utmärkelse för organisationer som lyckats skapa ett arbetsklimat med många högt engagerade medarbetare.
Läsvärda artiklar om Brilliant Awards
Vi delar med oss av intervjuer, kundcase och filmer där vi bjuder på konkreta tips på hur finalister och vinnare arbetar med engagemang – och hur man effektivt lyckas driva igenom förändringsarbete.
Så här såg det ut när vi delade ut Brilliant Awards 2023
Är det din organisation som är vinnare i nästa års Brilliant Awards?
Vet du hur din organisation kan stärka era kund- och medarbetarrelationer? Börja mäta kund- och medarbetarupplevelsen för mer engagerade medarbetare, bättre ledarskap och för att skapa exceptionella kundupplevelser. Brilliant Awards baseras helt på data och som kund hos Brilliant är du automatiskt med.
Brilliant tar kund- och medarbetarrelationer till nästa nivå genom automatiserade rekommendationer och ett helhetsperspektiv av situationen. Vi mäter inte bara medarbetarnas engagemang och kundernas upplevelse av varumärket – utan gör skillnad i förändringsarbetet och hjälper organisationer och ledare att bli bättre.