
Whitepapers


Medborgarpulsen 2020 – grunden till medborgardriven utveckling

Branscherna som tar bäst hand om sina kunder

Försäkringsbranschens viktigaste faktorer för att skapa en positiv kundupplevelse

Augusti – chefens drömmånad

Medborgarpulsen 2019 – Så lyckas du med medborgarservicen

Resan till lojala kunder och lönsamhet – och så arbetar en av Sveriges största banker

Så hänger bolagets lönsamhet ihop med medarbetarnas syn på ledarskapet

Argumenten du behöver för att göra HR-frågorna till företagets viktigaste frågor

Hur en bra kundtjänst ger ökad vinst

En användbar kundundersökning – 4 insiktsfulla frågor du bör ställa dig

Drömarbetsgivaren – de 10 budorden för att få medarbetare att vissla hela vägen till jobbet
Intressanta blogginlägg
Smart och aktiverande plattform
Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.