AI-baserade insikter för kundservice

Vi ger er full insikt över stor mängd ostrukturerad data från era kunder med vår smarta AI-rapport. Plattformen analyserar och summerar er kundfeeback och ger varje roll en snygg och summerad vy direkt i dashboarden. Detta sparar er tid och ger snabbare förståelse för kundernas feedback.

Smart teknik som sparar er tid

smart manadsrapport

Analysera kundfeedback med hjälp av AI

Fatta bättre beslut och skapa kundupplevelser som märks.

Brilliant analyserar all feedback från era kundundersökningar – både siffror och fritext – och presenterar det viktigaste direkt i dashboards för medarbetare och ledare. Med hjälp av AI får ni en djupare förståelse för vad kunderna upplever, vad som fungerar – och vad som behöver utvecklas.

Resultatanalys
Era enkätsvar analyseras och jämförs över tid. AI sammanfattar trender, lyfter fram en prioriterad insikt och ger tydliga rekommendationer på vad teamet bör fokusera på framåt.

Kommentaranalys
All feedback sorteras i två konkreta kategorier så att ni snabbt ser mönster och kan agera på det som betyder mest.
– Vad kunderna vill se mer av
– Vad kunderna vill se mindre av

Aktuella ämnen
Fritextsvar och inspelade samtal analyseras tematiskt. Resultatet? En tydlig överblick över vilka ämnen kunderna pratar mest om just nu – direkt där ni behöver det.

Feedbackassistenten – chatta med din kundfeedback
Med vår funktion kan medarbetare och ledare chatta direkt med sin kundfeedback. Fråga vad som påverkar betygen mest, få konkreta tips på hur du kan låta mer engagerad – eller be om en sammanfattning av vad dina kunder faktiskt tycker.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev