26 okt | Ta vara på alla era kundinsikter – förstå kraften med att kombinera kundundersökningar och AI-samtalsanalys

26 okt | Ta vara på alla era kundinsikter – förstå kraften med att kombinera kundundersökningar och AI-samtalsanalys

Välkommen till 45 insiktsfulla minuter där Brilliant och Voxo samtalar om hur det här går till i praktiken med samtalsanalys och kundundersökningar som verktyg.

🧠 💻 Med AI och ny teknik kan samtalsanalys i kombination med kundernas feedback ge kundservicechef, produktchef, marknadschef, VD eller andra intressenter få ovärderliga insikter.

🚀  För att lyfta sin kundservice till nästa nivå krävs ett bra verktyg för att coacha och stötta medarbetarna. Men också att jobba strategiskt och långsiktigt med kundernas feedback för att komma åt rotorsaken till kundernas kontakt.

Hela organisationen måste hjälpa till att förbättra kundupplevelsen, hela vägen från VD till medarbetaren i kundservice.

Anmäl dig även om du inte kan delta, vi skickar ut inspelningen efteråt till alla anmälda.

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev