8 nov | Connect23 Contact Center

8 nov | Connect23 Contact Center

Under Connect23 Contact Center i Stockholm är Brilliant på plats och pratar om AIs roll i Kundservice.

Framtidens kundmöte står i fokus under höstens upplaga av Connect23 Contact Center, med fokus på möjligheter, ledarskap och analys.

Under Connect23 Contact Center för du möjlighet att under en heldag inspireras, lyssna till många bra talare och nätverka. Du kommer därifrån med vetskapen om vad som krävs för att få en riktigt vass kundservice som hjälper

Tre föreläsare målar upp sitt perspektiv på hur ett modernt kundmöte fungerar. De går in på teknik, ledarskap och visar på de möjligheter som finns för att få till en riktigt vass kundservice som hjälper verksamheten att utvecklas. Förmiddagen avslutas med en paneldebatt där alla perspektiv sätts samman till en helhet. Såklart med Brilliants expertis representerad i panelen.

Fördjupande eftermiddag med egna val

Under eftermiddagen erbjuds tre olika spår att fördjupa dig inom. Välj mellan det moderna kundmötet, det moderna digitala kundmötet eller modernt ledarskap och analys. Varje spår bjuder på sex talare som kommer att ge dig konkreta tips på hur du får din verksamhet att utvecklas.

Som partner erbjuder vi en rabattkod på 30%.
Använd rabattkod: Brilliant30

(PS. Koden är giltig till och med 23 oktober)

 

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev