8/3 Stockholm | Omgiven av glada kunder – en frukost med kundservice och kundupplevelse i fokus

Datum
8 mars, 2019
Tid
8:30-10:00, frukost från kl. 8
Plats
Helio Hitech Hötorget, Sveavägen 9, Stockholm
|

8/3 Stockholm | Omgiven av glada kunder – en frukost med kundservice och kundupplevelse i fokus

Välkommen på årets trevligaste frukost med Kundo & Brilliant

Varmt välkomna på ett frukostseminarium om hur bra kundservice och bra kundupplevelser omger er med gladare kunder! Över en god frukost bjuder vi på två inspirerande presentationer från Kundo och Brilliant. Talare är Kundos VD och medgrundare Björn Lilja, och Brilliants försäljningschef Sara Gustafsson.

Björn berättar om sina lärdomar från 10 års arbete med att bygga verktyg för kundservice. Ni som lyssnar får tips på strategier för ökad kundnöjdhet, och vi avslöjar dessutom målet som alla serviceorganisationer egentligen borde sträva mot.

Sara berättar om hur Brilliant hjälper organisationer att bli bättre på att skapa bra kundupplevelser. Vad ska mätas – hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Och det viktigaste av allt – vad gör vi med resultatet?

Agenda
08:00 – Frukost
08:30 – Kundservice och kundnöjdhet – Målet alla serviceorganisationer borde ha och tips på strategier för att nå dit. (Björn)
09:15 – Kundupplevelsen – Vad ska mätas, hur ska det mätas och vilka frågor ställer vi till kund? Viktigast av allt – vad gör vi med resultatet? (Sara)
10:00 – Tid för frågor

Frukostseminariet är kostnadsfritt, men antalet platser är begränsade, anmäl dig här idag, välkommen!

Seminariet hålls i centrala Stockholm, Helio Hitech Hötorget, Sveavägen 9

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev