6 Sep | Grundutbildning i vårt CX-verktyg för chefer

6 Sep | Grundutbildning i vårt CX-verktyg för chefer

6 Sep | Grundutbildning i vårt CX-verktyg för chefer

Välkommen till ett webinar där vi visar grundfunktionerna i vårt CX-verktyg för dig som är ledare för kundnära team.  

Vår lösning ger dig möjlighet att i realtid se kundernas upplevelse efter kontakt med medarbetarna i ditt team. Genom enkla funktioner och användarvänligt gränssnitt kan du se resultatet för de olika frågorna som ställs i enkäten och lyssna till eller läsa era kunders kommentarer. Med hjälp av verktyget kan du identifiera dina medarbetares styrkor, utvecklingsmöjligheter och coacha dem för att skapa den bästa upplevelsen för era kunder.

Webinaret vänder sig främst till dig som är ledare för medarbetare som möter kunder i den dagliga kontakten och använder Brilliants lösning.

Fokus kommer att ligga på funktionalitet och navigering i verktyget.

Vi berör även tips kring vad som gör kunden nöjd samt hur du kan använda data från Brilliant  för att utveckla ditt eller dina team och medarbetare.

När: Tisdag 6 September

Tid: Kl. 08.30 – 09.00 med möjlighet till ytterligare 10 minuter för frågor efter avslutat webinar.

Webinariet är kostnadsfritt men platserna är begränsade. Först till kvarn gäller.

Så, ta tillfället i akt och lär dig hur Brilliants lösning fungerar för att kunna använda det som verktyg för att skapa den bästa upplevelsen för era kunder!

Vi ser fram emot att ses digitalt!

Klicka här för att se fler av våra events!

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev