4 juni | 85% av Volvofinans kunder ger kundservice högsta betyg – så här jobbar dom

Datum
4 juni, 2021
Tid
08:30-09:00
Plats
Digitalt event

4 juni | 85% av Volvofinans kunder ger kundservice högsta betyg – så här jobbar dom

Ta del av ett lyckat exempel på hur Volvofinans och Brilliant arbetar tillsammans med kundundersökningar och vilken effekt det gett dom. Volvofinans Bank har kammat hem utmärkelsen Brilliant Awards Customer Experience 2 år i rad. Kundservicechef Linda Pedersen delar med sig av sina erfarenheter, hur agerar de på resultatet och följer upp utfallet från sina mätningar?

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa ditt företag att komma igång med era kundundersökningar. Vi är experter med över 20 års erfarenhet. Varje år samlar våra kunder in över 2,5 miljoner unika svar från kundundersökningar och vi har benchmark från över 11 olika branscher.

ANMÄL DIG HÄR!

För vem: För dig som är nyfiken på hur man på bästa sätt börjar med kundundersökningar och vad du som företag kan få ut av det.

När: 4 juni kl 8:30-09:00

Eventet är kostnadsfritt

Dela event

Use Brilliant Data

We give you data-driven actionable human insights, about the people that matter to you, so you can make decisions that improve your business.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev