4 juni | 85% av Volvofinans kunder ger kundservice högsta betyg – så här jobbar dom

Datum
4 juni, 2021
Tid
08:30-09:00
Plats
Digitalt event

4 juni | 85% av Volvofinans kunder ger kundservice högsta betyg – så här jobbar dom

Ta del av ett lyckat exempel på hur Volvofinans och Brilliant arbetar tillsammans med kundundersökningar och vilken effekt det gett dom. Volvofinans Bank har kammat hem utmärkelsen Brilliant Awards Customer Experience 2 år i rad. Kundservicechef Linda Pedersen delar med sig av sina erfarenheter, hur agerar de på resultatet och följer upp utfallet från sina mätningar?

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa ditt företag att komma igång med era kundundersökningar. Vi är experter med över 20 års erfarenhet. Varje år samlar våra kunder in över 2,5 miljoner unika svar från kundundersökningar och vi har benchmark från över 11 olika branscher.

ANMÄL DIG HÄR!

För vem: För dig som är nyfiken på hur man på bästa sätt börjar med kundundersökningar och vad du som företag kan få ut av det.

När: 4 juni kl 8:30-09:00

Eventet är kostnadsfritt

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev