4 april | Skapa en kundupplevelse i världsklass – tips från proffsen!

4 april | Skapa en kundupplevelse i världsklass – tips från proffsen!

Brilliant data visar att försäkringsbranschen har den absoluta högsta kundupplevelsen utav alla branscher – men hur lyckas man ständigt leverera på topp? Ett utmärkt ledarskap, högt engagerade medarbetare och tydliga mål är ett framgångsrikt recept för att vinna matchen.

Möt proffsen på vårt webinar; Emma Lundgren, Kundservicechef, och Mathias Norderstål, Chef Skador Sjukvård, från Euro Accident som delar med sig av sin resa mot höga mål med helt olika förutsättningar att lyckas. Du får med dig:

  • Koncernövergripande mål på kundupplevelse – så gör vi för att bli bäst tillsammans
  • Att skapa ett gränsöverskridande samarbete mellan avdelningar som har helt olika förutsättningar och uppdrag
  • Hur Brilliants verktyg är en möjliggörare för en bättre verksamhet

Euro Accident har haft en prisbelönt kundservice i många år och under detta webinar utgår vi ifrån Brilliant data, mänskliga förhållningssätt och metoder för att förstå hur vi kan utveckla och utvecklas tillsammans. I vårt webinar tillsammans med David Scharfstein från Brilliant och Emma och Mathias från Euro Accident kan du förvänta dig konkreta tips, härliga skratt och en stor portion insikt!

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev