3 maj | En framgångsrik kundservice – gör så här!

Brilliant

3 maj | En framgångsrik kundservice – gör så här!

En framgångsrik kundservice – gör så här! 

Framgångsrika företag ser varje kundkontakt som ett tillfälle att fördjupa kundrelationen. Vi genomför alla typer av kundundersökningar – både den långsiktiga kundrelationen och direkt när kunden varit i kontakt med ert företag. Vi hjälper er att få lojalare kunder och i slutändan bättre affärer. Det här webinaret vänder sig till dig som är nyfiken på att lära dig mer om Brilliants kundupplevelseverktyg.

Vi på Brilliant bjuder in dig till ett webinar tillsammans med David Scharfstein, kundansvarig, där du får:

  • Insikter och tips kring hur du kan nå en framgångsrik kundserviceorganisation
  • En kort guidning genom Brilliants plattform för kundundersökningar
  • Hur du kan öka kundlojaliteten genom att mäta, analysera och agera på resultatet
Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev