23 mars | Kundupplevelse i världsklass i den digitala världen – Frukost med Kontakta

23 mars | Kundupplevelse i världsklass i den digitala världen – Frukost med Kontakta

Trycket på kundservice fortsätter att öka och känslan av att befinna sig i ”mittenläget” har aldrig varit så påtaglig. Kundservicen balanserar mellan interna och externa påtryckningar – kunderna kräver snabbare, enklare och mer personlig kundservice samtidigt som organisationen behöver nå sina budgetmål och effektivisera verksamheten.

Välkommen att njuta av en god frukost och möt Joakim Ågren från Brilliant Future, Rickard Janz från Puzzel och Kontaktas Linda Moser i ett samtal där vi kommer att diskutera ämnet och ge er konkreta tips på hur ni kan arbeta effektivt med olika kontaktytor utan att tappa i kvalitet.

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev