21 mars | Coaching – en metod för att skapa motiverade medarbetare och hög kundnöjdhet

21 mars | Coaching – en metod för att skapa motiverade medarbetare och hög kundnöjdhet

Coacha coachen – ett helt nytt utbildningskoncept för dig som ledare och coach

💡 Vi lanserar ett helt nytt utbildningskoncept, syftet med utbildningen är skapa team och medarbetare med hög nivå av självledarskap och ansvarstagande för gruppens och den egna prestationen med fokus på kund/medborgarnöjdhet.

Du som ledare får  kunskap om vad coachning och coachande förhållningssätt är i ledarskapet och hur du kan tillämpa detta i ditt dagliga arbete.

Anmäl dig till vårt webinar där vi berättar varför coaching är nyckeln till att skapa motiverade team och en hög kundnöjdhet och hur du gör för att ta nästa steg till att utbilda dig inom coaching.

👉 Webinaret riktar sig till dig som arbetar i en kundkontaktintensiv organisation.

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev