14-15 Nov | Framtidens kundservice & contact center

framtidens contact center

14-15 Nov | Framtidens kundservice & contact center

Framtidens kundservice & contact center är konferensen för dig som vill skapa kundservice och kundupplevelse i världsklass – och sätter kunden i fokus!

Under två dagar i november får du chansen att lyssna till talare från några av Sveriges främsta organisationer och hur de hanterar dagens kundservice och hur de vill förflytta sig till morgondagens moderna kundservice. Använd koden Brilliant20 för 20% rabatt.

14:20 intar Brilliants David Scharfstein, Affärsområdeschef scenen och pratar om vad som krävs av kundservice när AI är här för att stanna och hur kundservicemedarbetarens roll ser ut i framtiden.

Anmäl dig här

Dela event

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev