Breakfast at Brilliant – 11 september

Brilliant Customer Experience Management
Datum
11 september, 2020
Tid
Kl. 8.30-9.30
Plats
Online

Breakfast at Brilliant – 11 september

Hör hur andra gör och dela dina erfarenheter tillsammans med oss på Brilliant. Detta är en av flera nätverksträffar vi har på temat kundupplevelse och NPS.

Deltagandet är exklusiv och vänder sig till dig som är marknadschef, Customer Experience Manager, försäljningschef eller jobbar med dessa frågeställningar på något sätt.

Datum: Fredagen den 11 september

Tid: Kl. 8.30-9.30

Plats: Online

Breakfast at Brilliant är kostnadsfritt.

På Brilliant har vi både lång och gedigen erfarenhet av att jobba med NPS-program och att implementera kundupplevelsestrategier i olika typer av organisationer.

Intresserad? Kontakta Jesper Ygberg, jesper.ygberg@brilliantfuture.se, eller Anneli Malaguti, anneli.malaguti@brilliantfuture.se 🙂

Dela event

Use Brilliant Data

We give you data-driven actionable human insights, about the people that matter to you, so you can make decisions that improve your business.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Vad är du intresserad av?