Essential

För grunden i medarbetarengagemang

Detta paket är perfekt för organisationer som vill komma igång med medarbetarundersökningar på ett enkelt och effektivt sätt. Essential passar mindre företag eller team som söker en snabb och tydlig överblick av medarbetarnas åsikter och engagemangsnivå.

  • Grunderna i medarbetarengagemang
  • Tydliga rapporter med handlingsbara insikter
  • Lättanvänt och snabbt att implementera

Premium

För organisationer som vill ta nästa steg

Premium är utformat för medelstora och stora organisationer som redan arbetar med medarbetarengagemang och vill få djupare analyser och mer omfattande insikter. Det är ett utmärkt val för ledare som vill arbeta proaktivt och implementera riktade åtgärder.

  • Fördjupad analys och avancerade insikter
  • Anpassningsbara undersökningar för specifika behov
  • Praktiska rekommendationer för att driva förbättringar

Enterprise

För den strategiska förändringsresan

Detta är valet för stora organisationer eller koncerner som vill använda medarbetarundersökningar som en strategisk drivkraft för att skapa långsiktig förändring. Enterprise passar företag med komplexa behov och ambitionen att skapa en stark företagskultur och högpresterande team.

  • Helhetslösningar med skräddarsydda funktioner
  • Integrerad datahantering och avancerade dashboards
  • Strategisk vägledning och expertstöd
Essential Premium Enterprise
Mäta
Obegränsat antal mätningar (möjlighet till medarbetarundersökningar och pulsmätningar)
Brilliants standardindex
NPS och fritext
Utskick via epost
200+ färdiga frågor från Brilliants frågebibliotek
Frågepaket (exempelvis medarbetarsamtal, säkerhet, hot och våld, likabehandling mfl)
Möjlighet att skapa egna skräddarsydda index Tillval Tillval
Internationella språk Maximalt 2 språk
Anpassa grafisk profil med logga
Skapa och AI översätta egna frågor
Justera kommunikationsmallar
Logikstyrning av frågor
Utskick via SMS, OR-kod och kiosk (pinkod. Kund ansvarar för att distribuera och ta fram QR-kod och Brilliant ansvarar för att distribuera tillhörande pinkod) Vid SMS tillkommer kostnad Vid SMS tillkommer kostnad
Analysera
Chef och team-konto
HR och ledningsgrupps-konto
Indexöversikt och trender
Heatmap/Indexlista
PPT, PDF och Excel export
PPT och PDF summering av resultat
Intern benchmark
Benchmark global
AI-genererade insikter
AI- sentimentanalys av fritexter
AI - kategorisering av fritexter
Smart puls
Bransch, land och high performing benchmark
Matrisorganisation Tillval
Funktionalitet för att mäta projekt/ tvärfunktionella team Tillval
SSO Tillval
Agera
Brilliant workshop/ Handlingsplansverktyg
Smarta AI-insikter för aktiviteter kopplade till handlingsplan
Statistik och uppföljning av handlingsplansarbetet
Hjälpcenter med tips, rådgivning, instruktionsfilmer
Strategisk rådgivning
Strategisk rådgivning kring årets resultat HR (1 tillfälle årligen) Tillval
Strategisk workshop med ledningsgrupp inkl. VD/ HR förmöte (1 tillfälle årligen) Tillval
Support
Tech set-up- Uppsättning av konto och organisationsstruktur
Customer Care support via epost 08.00-17.00 mån - fre på engelska och svenska
Customer Success
Importstöd av organisationsdata utifrån satt mall
Onboarding av nya superusers (1 tillfälle årligen) Tillval
SLA
Återkoppling supportärenden inom 24h, veckodagar Inom 72 h veckodagar
Tillgänglighet genom Microsoft Azure om 99,5%
Affärskritiska incidenter återkopplas/rapporteras inom 1 h vardagar mellan kl. 08-17. Omfattar personuppgifts-, säkerhetsincidenter eller avbrott/störningar som drabbar fler kunder
Datasäkerhet
Uppfyller GDPR
Levereras i enlighet med ISO27001
Möjlighet till anpassade GDPR avtal Tillval

Smart och aktiverande plattform

Vill du veta mer om Brilliant och hur vi kan hjälpa er att stärka era kund- och medarbetarrelationer? Boka en demo med en av våra experter och få värdefulla insikter som är enkla att agera på.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev